Love Me Hate Me

I Dont Know & I Dont Care :)

Minggu yg penat! :(

huhhhhhhhh da lama tk update. been so bz with real life matters this few weeks. haihh.. internet connection pon sux sgt2.. keje2 pon tk siap lagi.. aiyoo. stress! 2 times naik genting in 4 days. omg really2 crazy.. satu pegi speedzone n satu lagi amik angin ? hehehe. tomorrow nite plak my bestfrens spin kt segi kolej halloween party.. hope all goes smoothly seperti dirancangkan..

actually im tired of my life.. tired + bored + sick = crack! haihh.. i miss my olddays.. i miss my old frens.. my games.. my life... wewewewew.. i miss my naaaa! :(


ive plan something to create a new life for my self.
my future plan is :
1) buat passport.
2) bercuti di pulau.
3) pg zoukout kt singapore! :)
4) complete my licence!
5) buy my dreams car! hoho.
6) fly to australia with my sis! :P

hope all this plan will accomplish in 1st or 2nd month in 2010!

will update new entry soon :) tata

0 comments:

Post a Comment